مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 14:352023-06-06اجتماعي

احتمال بارندگی خیلی شدید در گیلان تا پایان هفته


مدیرکل هواشناسی گیلان، از تشدید فعالیت سامانه ناپایدار به ویژه در ارتفاعات و دامنه ها خبر داد و گفت: رگبار باران در ارتفاعات و دامنه ها شدید و خیلی شدید خواهد بود.

- ایسنا/گیلان مدیرکل هواشناسی گیلان، از تشدید فعالیت سامانه ناپایدار به ویژه در ارتفاعات و دامنه ها خبر داد و گفت: رگبار باران در ارتفاعات و دامنه ها شدید و خیلی شدید خواهد بود.

محمد دادرس در گفت وگو با ایسنا، آسمان گیلان را قسمتی ابری تا ابری و مه آلود دانست و اظهار کرد: در حال حاضر آستارا با 28.

4 درجه سلسیوس و امامزاده اسحاق با 16.

6 درجه سلسیوس به ترتیب گرم ترین و خنک ترین نقاط استان هستند.

وی نقشه های هواشناسی را نشان دهنده نفوذ و تقویت تدریجی توده هوای ناپایدار در منطقه دانست و افزود: طی امروز تا پنجشنبه شرایط برای ابرناکی و مه آلود بودن هوا و روند کاهش 6 تا 10 درجه ای متوسط دما فراهم می شود.

مدیرکل هواشناسی گیلان با بیان اینکه به تناوب شاهد بارندگی وزش باد خواهیم بود، گفت: رگبار باران در ارتفاعات و دامنه ها شدید و خیلی شدید خواهد بود.

دادرس از تشدید فعالیت سامانه ناپایدار به ویژه در ارتفاعات و دامنه ها خبر داد و خاطرنشان کرد: احتمال آبگرفتگی و بالا آمدن سطح آب رودخانه ها و مسیل ها و جاری شدن سیلاب و خسارت به محصولات کشاورزی و برخورد صاعقه وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال بارندگی خیلی شدید در گیلان تا پایان هفته

احتمال بارندگی خیلی شدید در گیلان تا پایان هفته