مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 19:502023-06-20اقتصادي

تولید مواد پراستفاده در صنعت با مدیریت یک بانوی فناور ایرانی


روان کارهای صنعتی یکی از مهم ترین مواد مصرفی در صنعت هستند که از افزودنی های مختلفی تشکیل می شوند.

یکی از دانش بنیان ها که مدیر آن یک بانوی فناور است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، یک شرکت دانش بنیان با مدیریت یک بانوی نخبه و فناور موفق شده است افزودنی های پرمصرف در روغن های صنعتی را با فرمولاسیون بومی، تولید کند و به بازار برساند.

عاطفه امینی مدیرعامل این شرکت دانش بنیان با اشاره به فعالیت های این مجموعه گفت: ماموریت اصلی این شرکت تولید بسته های افزودنی مورد استفاده در روانکارهای صنعتی و موتوری با بالاترین کیفیت و رقابت پذیر با برندهای مطرح جهانی است.

او در ادامه افزود: این شرکت در ابتدا فعالیت خود را با بررسی امکان تولید تعدادی از مواد افزودنی پرمصرف در روغن های صنعتی و موتوری آغاز کرد و در ادامه با تمرکز بر تولید بسته های افزودنی، موفق به دستیابی بر فرمولاسیون بسته های افزودنی متداول در روغن های روانکار از جمله بسته های افزودنی مورد استفاده در روغن های هیدرولیک، موتوری، صنایع فلزکاری، دنده و غیره شد.

این فعال فناور ادامه داد: در حال حاضر زمینه های فعالیتی شرکت همگام صنعت صدر سپاهان مبتنی بر ارائه محصول با کیفیت و مطابق با الزامات استاندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید مواد پراستفاده در صنعت با مدیریت یک بانوی فناور ایرانی

تولید مواد پراستفاده در صنعت با مدیریت یک بانوی فناور ایرانی