مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 15:302023-06-17اقتصادي

آغاز ساماندهی بازار مسکن در فارس/پلمب مشاوران املاک متخلف


مدیرکل راه و شهرسازی فارس با اشاره به راه اندازی گشت های مشترک نظارتی، اعلام کرد که مشاوران املاک متخلف و فاقد پروانه، شناسایی و پلمب می شود.

- ایسنا/فارس مدیرکل راه و شهرسازی فارس با اشاره به راه اندازی گشت های مشترک نظارتی، اعلام کرد که مشاوران املاک متخلف و فاقد پروانه، شناسایی و پلمب می شود.

محمودرضا طالبان شنبه 27 خرداد به خبرنگاران با بیان اینکه طرح نظارت بر بازار مسکن و مشاوران املاک به وزارت راه و شهرسازی محول شده است، افزود: از امروز گشت های مشترک با همراهی نمایندگان تعزیرات حکومتی، اماکن، اصناف و اتحادیه مشاورین املاک راه اندازی و کار نظارت بر بازار مسکن آغاز شده است.

وی گفت: براساس مصوبه شورای عالی مسکن، قراردادهای اجاره سال گذشته با اعمال میزان افزایش مصوب، امسال باید تمدید شود و اگر مشاور املاکی از این مصوبه تخطی کند، به عنوان متخلف شناخته و آن واحد صنفی پلمب می شود.

طالبان با بیان اینکه حداکثر افزایش اجاره بهای مسکن در تهران 25 و در کلانشهرهایی نظیر شیراز 20 درصد است، گفت: متاسفانه مسکن از یک کالای مصرفی به سرمایه ای بدل و مایه سوداگری شده و منجر به افزایش قیمت ها شده است.

او با اشاره به جاذبه بازار سوداگری مسکن، خاطرنشان کرد: بعضی از مشاوران املاک در مناطق مختلف با تعیین قیمت به عامل تاثیرگذار در این بازار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ساماندهی بازار مسکن در فارس/پلمب مشاوران املاک متخلف

آغاز ساماندهی بازار مسکن در فارس/پلمب مشاوران املاک متخلف