مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 22:002023-06-11بين الملل

نامزد ریاست جمهوری لبنان: برای گفت وگوی جامع و بدون قیدوشرط آماده ایم


سلیمان فرنجیه نامزد ریاست جمهوری لبنان گفت که برای حل بحران کشورش، آماده گفت وگوی جامع و بدون قید و شرط است.

- نامزد ریاست جمهوری لبنان: برای گفت وگوی جامع و بدون قیدوشرط آماده ایم سلیمان فرنجیه نامزد ریاست جمهوری لبنان گفت که برای حل بحران کشورش، آماده گفت وگوی جامع و بدون قید و شرط است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سلیمان فرنجیه رییس جریان المرده و نامزد ریاست جمهور لبنان یکشنبه شب در سخنانی به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد کشتار اهدن بر آمادگی خود جهت انجام گفت وگوی دو جانبه و جامع و بدون هرگونه قید و شرط برای حل بحران لبنان تأکید کرد.

فرنجیه افزود: نام من در سال 2005 و 2018 برای ریاست جمهوری لبنان مطرح شد و هر نماینده ای می تواند انتخاب کند که چه کسی را برای رسیدن به چشم انداز مد نظرش برای آینده لبنان در نظر می گیرد.

وی ادامه داد: من از اینکه بگویم به یک طرح و برنامه سیاسی وابسته هستم، خجالت نمی کشم اما متحدین و دوستانم می دانند که اگر رییس جمهور باشم برای همه خواهم بود.

فرنجیه تصریح کرد: من خودم را به کسی تحمیل نمی کنم و اگر بر سر یک نامزد ملی برای نجات کشور توافق شود، ما با او مشکلی نخواهیم داشت.

وی با اشاره به جلسه جدید پارلمان لبنان انتخاب رییس جمهور در روز چهارشنبه گفت: اجماع و توافق نمایندگان بر سر رییس جمهور جدید را دشوار می دانم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامزد ریاست جمهوری لبنان: برای گفت وگوی جامع و بدون قیدوشرط آماده ایم

نامزد ریاست جمهوری لبنان: برای گفت وگوی جامع و بدون قیدوشرط آماده ایم