مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 09:252023-06-06اقتصادي

200 مترمربع زمین به خانواده های پرجمعیت سمنان واگذار می شود


مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان گفت: به والدینی که فرزند سوم یا بالاتر خود را به دنیا بیاورند، تا 200 مترمربع زمین واگذار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، مهدی رجبی، مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به سیاست های حمایت از فرزندآوری اظهار کرد: به والدینی که فرزند سوم یا بالاتر خود را به دنیا بیاورند، 200 مترمربع زمین واگذار می شود.

وی افزود: این زمین 200 مترمربعی با قیمت تمام شده واگذار می شود و سه دانگ آن به نام پدر و سه دانگ به نام مادر سند می خورد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان ادامه داد: حتی کسانی که فرم (ج) آنها قرمز هم شده باشد، می توانند از این شرایط بهره مند شوند و زمین دریافت کنند.

رجبی عنوان کرد: وقتی وزارت راه و شهرسازی به سازمان ها زمین واگذار می کند، شرط سند زدن آن، ساخت وساز و گرفتن پایان کار است؛ اما در مورد اعطای زمین برای حمایت از فرزندآوری شرط ساخت ملاک نیست و تنها آماده سازی زمین مانند جدول گذاری و .

برای اخذ سند ضرورت دارد.

🔻 طرح مسکن ملی در سمنان در دست اجراست زمین ها به صورت انفرادی واگذار می شود وی با بیان اینکه واگذاری زمین ها به صورت انفرادی است و به هر خانواده یک زمین واگذار می شود، تصریح کرد: بعد از تسویه حساب قطعی، زمین به نام افراد سند می خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 مترمربع زمین به خانواده های پرجمعیت سمنان واگذار می شود

200 مترمربع زمین به خانواده های پرجمعیت سمنان واگذار می شود