مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 15:552023-05-29دانش

توسعه سرای نوآوری هم جوار صنعت در دانشگاه آزاد اسلامی


رییس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه سرای نوآوری بخشی از دانشگاه است، گفت: سرای نوآوری جایی است که تابلوی دانشگاه در دل صنعت قرار می گیرد و دانشجویان در محیط عملی آموزش می بینند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، مراسم کلنگ زنی کارگاه مهندسی معکوس و سرای نوآوری فولاد، زنجیره تأمین و صنایع وابسته دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان صبح امروز با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی در مجتمع شرکت صنعتی و معدنی گل گهر سیرجان برگزار شد.

دکتر طهرانچی در حاشیه این مراسم، با بیان اینکه دانشگاه باید به جامعه و زیست بوم متصل باشد، گفت: انطباق دانشگاه با زیست بوم صرفاً با ارائه رشته های متناسب شهرها صورت نمی گیرد، بلکه زیست بوم باید در روش ها، رشته ها و فناوری ها از حضور دانشگاه بهره مند و منتفع شود.

برای این اتفاق، به محیط های همجوار صنعت نیاز داریم.

وی به مدل موفق آموزش پزشکی در تربیت دانشجویان اشاره کرد و افزود: دانشکده های پزشکی به این دلیل موفق بوده اند که هم جوار جامعه و در محیطی عملی، دانشجویان را تربیت می کردند، اما مدل آموزش مهندسی در دانشگاه ها به این شیوه نبوده که دانشجویان بتوانند در کنار اساتید خود در محیط هم جوار صنعت، کسب تجربه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه سرای نوآوری هم جوار صنعت در دانشگاه آزاد اسلامی

توسعه سرای نوآوری هم جوار صنعت در دانشگاه آزاد اسلامی