مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 14:552023-06-03سياسي

استقرار 32 موکب مردمی خدمت رسانی به زائرین سالگرد ارتحال امام


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سازمان بهشت زهرا (س) مهدی قاسمی، عضو شورای مرکزی مجمع مواکب اربعینی گفت: مواکب مردمی بلوار امام در بهشت زهرا (س) شامل 32 موکب و 65 غرفه به منظور خدمات رسانی به زائرین سی و چهارمین مراسم .

- مواکب مردمی بلوار امام و شهدا شامل 32 موکب در 65 غرفه به منظور خدمات رسانی به زائرین سی و چهارمین مراسم ارتحال امام خمینی (ره) برای نخستین بار با پیگیری، پشتیبانی و حمایت سازمان بهشت زهرا (س) در بلوار سلام امام بهشت زهرا (س) راه اندازی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سازمان بهشت زهرا (س) مهدی قاسمی، عضو شورای مرکزی مجمع مواکب اربعینی گفت: مواکب مردمی بلوار امام در بهشت زهرا (س) شامل 32 موکب و 65 غرفه به منظور خدمات رسانی به زائرین سی و چهارمین مراسم ارتحال امام خمینی (ره) برای نخستین بار با پیگیری، پشتیبانی و حمایت سازمان بهشت زهرا (س) در بلوار سلام امام راه اندازی شده و آماده ارائه خدمت به زائران امام و شهدا در شب و روز چهاردهم خرداد هستند.

وی افزود: این موکب ها در بخش فرهنگی و اجتماعی با محوریت بهداشت و درمان زنان و مردان، زنان و بین الملل، مهد کودک، مشاور حقوقی، خانواده و تحصیلی، کودک و نوجوان با موضوع عفاف و حجاب و تبیین اندیشه های امام امت به هفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار 32 موکب مردمی خدمت رسانی به زائرین سالگرد ارتحال امام

استقرار 32 موکب مردمی خدمت رسانی به زائرین سالگرد ارتحال امام