مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 11:402023-06-19ورزشي

چالش جدی قلعه نویی در تیم ملی/ نیاز ویژه به دستان بیرانوند!


باز شدن دروازه تیم ملی ایران در بازی های اخیر باعث نگرانی اهالی فوتبال از آینده و آمار گل های دریافتی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نگاهی گذرا به ادبیات امیر قلعه نویی از زمان روی کار آمدن در تیم ملی ایران نشان از طعنه های او به تاکتیک های دفاعی 10 سال اخیر ملی پوشان در دوران حضور کارلوس کی روش دارد.

قلعه نویی در نخستین گفت وگوی خود با خبرنگاران پس از پذیرش سرمربیگری تیم ملی ایران دیدگاه های فنی خود را تهاجمی دانست تا اینگونه نشان دهد علاقه ای به سیستم دفاعی یک دهه اخیر ندارد.

تیم ملی ایران در حالی فردا سه شنبه فینال تورنمنت کافا را مقابل ازبکستان در شهر تاشکند برگزار می کند که در چهار دیدار گذشته که کادر فنی جدید هدایت این تیم را بر عهده داشت آماری نگران کننده در خط دفاع و دروازه بانی به جا گذاشت.

فوتبال ملی ایران در فروردین 1402 دو بازی دوستانه مقابل روسیه و کنیا برگزار کرد که با تساوی یک - یک مقابل روس ها و پیروزی دو بر یک مقابل کنیا همراه بود.

گل خوردن های تیم ملی ایران در این دو دیدار با حساسیت منتقدان روبرو شد اما فرصت اندک قلعه نویی برای هماهنگی بین خطوط سه گانه باعث شد تا از آن چشم پوشی شود.

این تیم در دو دیدار مرحله گروهی تورنمنت کافا با وجود پیروزی های پرگل 6 بر 1 و 5 بر 1 به ترتیب مقابل افغانستان و قرقیزستان باز هم نتوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش جدی قلعه نویی در تیم ملی/ نیاز ویژه به دستان بیرانوند!

چالش جدی قلعه نویی در تیم ملی/ نیاز ویژه به دستان بیرانوند!