مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 13:582023-05-29بين الملل

جشن پیروزی انتخاباتی اردوغان در خیابان های دوحه


به دنبال پیروزی »رجب طیب اردوغان» در انتخابات ریاست جمهوری ترکیه، شماری از مردم قطر پیروزی او را در خیابان های دوحه جشن گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، کاربران فضای مجازی با انتشار تصاویری خبر دادند که شماری از مردم قطر در خیابان های دوحه پیروزی رجب طیب اردوغان در انتخابات ریاست جمهوری ترکیه را جشن گرفته اند.

رسانه های قطری با انتشاری تصاویری از ساختمان یکی از بیمارستان های دوحه، گزارش دادند که تصاویر اردوغان و پرچم ترکیه پس از پیروزی او در انتخابات روی این سازه به نمایش در آمده است.

جابر الحرمی سردبیر روزنامه قطری الشرق نیز با انتشار تصاویری در حساب کاربری خود در شبکه توییتر خبر داد که مردم قطر در قالب یک راهپیمایی پیروزی اردوغان را جشن گرفته اند.

براساس گزارش ها، تصاویر رییس جمهور ترکیه در برج های لوسیل در پایتخت قطر نیز همزمان با اعلام پیروزی اردوغان به نمایش درآمده است.

امیر قطر، شامگاه دوشنبه، اولین نفری بود که پس از پیروزی رجب طیب اردوغان در انتخابات ریاست جمهوری ترکیه، این پیروزی را به او تبریک گفت.

اردوغان، دیشب، با کسب 54.

14 درصد آرا رقیب خود کمال قلیچداراوغلو در دور دوم انتخابات ترکیه شکست داد و بار دیگر به عنوان رییس جمهور ترکیه انتخاب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن پیروزی انتخاباتی اردوغان در خیابان های دوحه

جشن پیروزی انتخاباتی اردوغان در خیابان های دوحه