مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 01:072023-05-31بين الملل

گسترش حملات اوکراین به اراضی روسیه؛ آمریکا مخالف، اروپا موافق


برخلاف آمریکا دولت آلمان موضع خود درباره حملات اوکراین به اراضی روسیه را تکرار کرده و آن را بر اساس قوانین بین المللی مشروع دانسته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از الجزیره، در سایه حملات گسترده روسیه به کی یف و دیگر شهرهای اوکراین به شکل گسترده که طی ماه جاری میلادی با شدت بیشتری ادامه یافت، اوکراین نیز مقابله به مثل کرده و به اراضی روسیه حملات تأثیر گذاری را آغاز کرد.

اخیرا حملات اوکراین به اهدافی داخل اراضی روسیه ادامه یافت و امروز چهارشنبه مسکو اعلام کرد که پهپادهای اوکراینی دو پالایشگاه نفت را داخل اراضی روسیه مورد حمله قرار داده و یک روستا توسط ارتش اوکراین برای سومین هفته گلوله باران شد.

درباره حملات اوکراین به اراضی روسیه که طی هفته های اخیر بیشتر شده است و با حمله بی سابقه پهپادی به مسکو پایتخت روسیه که روز سه شنبه رخ داد،نفوذ افراد مسلح به شکل گسترده به منطقه بیلگورود هم مرز با اوکراین و گلوله باران مناطق مرزی روسیه، دیدگاه های کشورهای غربی متفاوت و مخالف هم است.

جان کربی هماهنگ کننده تماس های استراتژی در شورای امنیت ملی آمریکا در گفت و گو با سی ان ان گفت که ایالات متحده در خفا و علنا کاملا واضح است و به اوکراینی ها گفته است که از حملات آنها به اراضی روسیه حمایت نمی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش حملات اوکراین به اراضی روسیه؛ آمریکا مخالف، اروپا موافق

گسترش حملات اوکراین به اراضی روسیه؛ آمریکا مخالف، اروپا موافق