مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 18:202023-06-17اقتصادي

خرید سهام پالایشگاه شازند به ارزش 28 همت توسط صندوق بیمه اجتماعی


مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور از خرید سهام پالایشگاه شازند به ارزش 28 همت توسط صندوق خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بیت الله برقراری ظهر شنبه در جریان سفر به استان مرکزی، در بدو ورود به محلات با حضور در پایانه صادراتی گل و گیاه این شهرستان و نشست با گل کاران و کشاورزان منطقه اظهار کرد: محلات، شهر گل و گیاه است و مسلماً با دیدن این صفای ظاهری شهر باید قدردان این نعمت بود و از ظرفیت موجود استفاده کرد.

وی با تاکید بر اینکه باید مسئولیت های خود را به درستی انجام داد و هر استان و منطقه نیز شرایط و ظرفیت خاص خود را دارد، افزود: بندگی خداوند یکی از اهداف خلقت است و هر جا که خالصانه بندگی کرده ایم خداوند توجه خود را داشته است، نمی توان ادعای بندگی کرد و دروغ گفت.

همه مقدرات خداوند برای بندگی ما چیده شده است و در این بندگی باید برای روشن بودن آینده نیز هدفگذاری کرد، همچنین همه ما برای آبادانی و عمران آمده ایم و یکی از فلسفه های ظهور امام عصر (عج) آبادانی است و همه تلاش های ما با فلسفه خلقت هماهنگی دارد.

برقراری با بیان اینکه برای تحقق اهداف باید در مسیر عدالت اجتماعی که حاصل آن آرامش است، حرکت کرد، گفت: مبانی اعتقادی و فکری جمهوری اسلامی برگرفته از عدالت اجتماعی است و روح عدالت اجتماعی در انقلاب اسلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید سهام پالایشگاه شازند به ارزش 28 همت توسط صندوق بیمه اجتماعی

خرید سهام پالایشگاه شازند به ارزش 28 همت توسط صندوق بیمه اجتماعی