مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 21:352023-06-03سياسي

اعتماد به مردم از ویژگی های بازر امام راحل بود


ارومیه نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: اعتماد به مردم و تکیه بر قدرت آنان یکی از ویژه گیهای اصلی امام راحل بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله عسگر دیرباز عصر شنبه در مراسم گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی در مهاباد اظهار کرد: اعتماد به مردم و تکیه بر قدرت آنان یکی از ویژگی های اصلی امام راحل بود که با بهره گیری از ظرفیت های مردم کشورمان توانست بر استکبار پیروز شود.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) مردم را ولی نعمت و صاحبان واقعی انقلاب می دانست و همیشه یاور مظلومان و مستضعفان بود، گفت: مردم از دیدگاه حضرت امام در دوران مبارزه به تمام اقشار با مذاهب و افکار مختلف تعلق می گرفت و هیچ فرقی در بین آنان قائل نبود.

آیت الله دیرباز، با بیان اینکه مخالفت در دوران رژیم پهلوی در تمام سطح گسترش یافته بود، گفت: امام راحل زمانی مردم را به مبارزه با رژیم پهلوی دعوت کرد که خود نیز وارد میدان مبارزه شده بود.

فرماندار ویژه شهرستان مهاباد هم در این مراسم ضمن تسلیت سالگرد ارتحال امام (ره) گفت: اثرگذاری اندیشه امام در جهان اسلام پیامبرگونه بود و این تأثیر در جهان به طوری گسترش یافت که همه سیاسیون و حتی دشمنان اذعان دارند که این مرد بزرگ نگاه دنیا را تغییر داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتماد به مردم از ویژگی های بازر امام راحل بود

اعتماد به مردم از ویژگی های بازر امام راحل بود