مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 17:202023-05-29اجتماعي

دمای هوای پایتخت به 36 درجه می رسد


اداره کل هواشناسی تهران از شروع روند افزایش دما در استان خبر داد و اعلام کرد: فردا (9 خردادماه) بیشینه دمای هوا در پایتخت به محدوده 36 درجه سلسیوس می رسد.

- اداره کل هواشناسی تهران از شروع روند افزایش دما در استان خبر داد و اعلام کرد: فردا (9 خردادماه) بیشینه دمای هوا در پایتخت به محدوده 36 درجه سلسیوس می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا اداره کل هواشناسی استان تهران پیش بینی کرده است: فردا بیشینه دمای هوای در رباط کریم از دیگر شهرهای استان تهران به محدوده 39 درجه سلسیوس می رسد.

بر اساس آخرین خروجی نقشه های پیش یابی و مدل های عددی از امروز تا فردا روند افزایش دما و از روز چهارشنبه کاهش نسبی دما در سطح استان پیش بینی می شود.

سه شنبه با ورود سامانه بارشی به استان افزایش ابرناکی و ناپایداری، وزش تندباد لحظه ای و خیزش گردوخاک به ویژه در مرکز و نیمه جنوبی استان، بارش رگبار به خصوص در ارتفاعات و نیمه شمالی استان دور از انتظار نیست.

بر اساس اعلام مازیار غلامی - مدیر کل هواشناسی استان تهران - تحلیل جدیدترین نقشه های پیش بینی فصلی بیانگر آن است که طی سه ماه آینده متوسط دمای هوا در سطح استان 0.

5 تا 1 و حتی برای تیر و مرداد 1 تا 1.

5 درجه سلسیوس بالاتر از نرمال برآورد شده و متوسط بارش استان در بهترین شرایط، در حد نرمال و با تمایل به کمتر از نرمال پیش بینی می شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمای هوای پایتخت به 36 درجه می رسد

دمای هوای پایتخت به 36 درجه می رسد