مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 13:402023-05-28سياسي

رفع شکستگی خط انتقال آب چشمه گل گل روز سه شنبه انجام می گیرد


مدیرعامل شرکت آبفای استان ایلام گفت: رفع شکستگی خط انتقال آب چشمه گل گل روز سه شنبه انجام می گیرد و شهروندان نسبت به ذخیره احتیاطی آب اقدام کنند.

- پرویز ناصری مدیرعامل شرکت آبفای استان ایلام ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: در پی شکستگی بسیار بزرگی که در خط انتقال اصلی چشمه گل گل اتفاق افتاد هدررفت زیادی داشتیم، در صدد هستیم هر چه سریعتر اقدامی صورت گیرد که با بسیج تمام امکانات موجود،  این مشکل را برطرف کنیم.

وی افزود: با توجه به این  شکستگی خط آب، روز سه شنبه این خط در حال تعمیر و بازسازی بوده و شهروندان باید یک روز قبل نسبت به ذخیره احتیاطی آب اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت آبفای استان ایلام تصریح کرد: خط انتقال گل گل، تامین کننده بخشی از آب شرب شهروندان ایلامی است، با توجه به عملیات گسترده تعمیر این خط انتقال و افت فشار یا حتی قطعی آب مصرفی 45 درصد از شهروندان، لازم است مشترکین یک روز قبل اقدام به ذخیره سازی آب کنند.

  ناصری اظهار کرد: عملیات تعمیر این خط مهم، یک روز زمان می برد که با هماهنگی های صورت گرفته روز سه شنبه مورخ نهم خرداد ماه این عملیات آغاز می شود.

وی با اشاره به اینکه با تعمیر این شکستگی حدود 50 لیتر در ثانیه از هدررفت آب جلوگیری بعمل خواهد آمد، خاطرنشان کرد: یک روز قبل از عملیات تعمیر خط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع شکستگی خط انتقال آب چشمه گل گل روز سه شنبه انجام می گیرد

رفع شکستگی خط انتقال آب چشمه گل گل روز سه شنبه انجام می گیرد