مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 15:452023-06-21سياسي

سارقان یک سوم سوله بحران را به غارت بردند/ جسد ارجاعی از شهرستان ها نداریم


مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه با اشاره به مخالفت شهردار و برخی از اعضای شورای شهر با ساخت سوله بحران در محل سوله واقع در نزدیکی آرامستان کرمانشاه، - سارقان یک سوم "سوله بحران" را به غارت بردند/ جسد ارجاعی از شهرستان ها نداریم ایسنا/کرمانشاه مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه با اشاره به مخالفت شهردار و برخی از اعضای شورای شهر با ساخت سوله بحران در محل سوله واقع در نزدیکی آرامستان کرمانشاه، گفت: این مخالفت موجب توقف کار شده و تاکنون یک سوم این سوله به سرقت رفته است.

دکتر سلیم خانی در نشست خبری، امروز(31 خرداد) به مناسبت هفته قوه قضاییه با اشاره به نقش پررنگ پزشکی قانونی در صدور احکام مراجع قضایی گفت: در حال حاضر صدور رای در یک سوم پرونده های قضایی برپایه نظرات پزشکی قانونی صورت می گیرد.

وی به تشریح برخی اقدامات صورت گرفته در پزشکی قانونی استان پرداخت و افزود: در سالهای اخیر تلاش های بسیاری صورت گرفته تا زمان پاسخ دهی در بخش های مختلف آزمایشگاه، معاینات، تشریح و ژنتیک به حداقل برسد که خوشبختانه این امر تا حد زیادی محقق شد.

خانی گفت: در حال حاضر اجساد ارجاع شده به پزشکی قانونی ظرف دو ساعت تحویل می شوند و در سایر بخش ها هم نسبت به میانگین کشوری در وضعیت خوبی به سر می بریم، بطور مثال در بخش کمیسیون های پزشکی ظرف کمتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارقان یک سوم سوله بحران را به غارت بردند/ جسد ارجاعی از شهرستان ها نداریم

سارقان یک سوم سوله بحران را به غارت بردند/ جسد ارجاعی از شهرستان ها نداریم