مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 12:252023-05-28اقتصادي

میزان تبلیغات کالاهای دخانی نگران کننده است/از نحوه اجرای قانون راضی نیستم


رییس دبیرخانه ستاد کشوری کنترل دخانیات وزارت بهداشت با ابراز نگرانی از میزان تبلیغات کالاهای دخانی بویژه در شبکه نمایش خانگی، گفت: در بحث قانون، - رییس دبیرخانه ستاد کشوری کنترل دخانیات وزارت بهداشت با ابراز نگرانی از میزان تبلیغات کالاهای دخانی بویژه در شبکه نمایش خانگی، گفت: در بحث قانون، ستاد کشوری کنترل دخانیات مصوباتی داشته است و به دستگاه های اجرایی هم ابلاغ شده است، اما من به عنوان یک مسئول خودم رضایتی از اجرای این مصوبات در سطح کشور ندارم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهندس بهزاد ولی زاده در همایش دانشگاه بدون دخانیات، گفت: تلاش ها سبب شد تا ایران یکی از کشورهای موفق در حیطه قانون گذاری در مبارزه با دخانیات باشد؛ اما در زمینه اجرای قانون ما آنچه که انتظار داشتیم اتفاق نیفتاد.

البته شاید اگر قانون و کنوانسیون نبود، وضعیت ما الان از نظر شیوع مصرف دخانیات بسیار بالاتر می بود؛ چنانچه در منطقه کشورهایی با شیوع مصرف بسیار بالا داریم.

وی افزود: هنوز هم مصرف دخانیات در ایران در مقایسه با برخی کشورها کمتر است؛ ولی این خطر افزایش مصرف این پیش بینی را به ما می دهد که اگر اقدام جدی انجام نشود در سالیان آتی ممکن است ما جزو کشورهای با شیوع بالای مصرف دخانیات شویم که در شان جمهوری اسلامی ایران نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان تبلیغات کالاهای دخانی نگران کننده است/از نحوه اجرای قانون راضی نیستم

میزان تبلیغات کالاهای دخانی نگران کننده است/از نحوه اجرای قانون راضی نیستم