مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 06:352023-06-06حوادث

سارقان باغ های منطقه خانلق در شهرستان شیروان دستگیر شدند


فرمانده انتظامی شهرستان شیروان از دستگیری 4 نفر سارق سابقه دار باغات و کشف مقدار زیادی اموال مسروقه در این شهرستان خبر داد.

- سارقان باغ های منطقه"خانلق" در شهرستان شیروان دستگیر شدند ایسنا/خراسان شمالی فرمانده انتظامی شهرستان شیروان از دستگیری 4 نفر سارق سابقه دار باغات و کشف مقدار زیادی اموال مسروقه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان شمالی، سرهنگ مجید یگانه پور اظهار کرد: در پی اعلام چند مورد سرقت از باغات در روستای خانلق و اعلام نارضایتی اهالی این روستا، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تلاش فراوان موفق شدند 4 نفر سارق سابقه دار را در حین سرقت سیم و کابل خانه باغ های این روستا دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان بعد از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و یکی از آنها نیز روانه زندان شد، خاطر نشان کرد: یک دستگاه پیکان وانت نیز در این رابطه توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

طرح مبارزه با کالای قاچاق در اسفراین اجرا شد فرمانده انتظامی اسفراین نیز در ادامه از اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق و برخورد با صنوف متخلف و کشف انواع کالای قاچاق در این شهرستان خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارقان باغ های منطقه خانلق در شهرستان شیروان دستگیر شدند

سارقان باغ های منطقه خانلق در شهرستان شیروان دستگیر شدند