مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 08:402023-06-21سياسي

باور مومنانه شهید چمران کجا؟ نفاق غربگرایان کجا؟


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نویسنده شرق نوشته است: این روز ها که شهر پر شده از تصاویر او، من که سالیان سال است شیفته اش بودم، احساسی توأم با غم و شادی دارم.

- روزنامه غربگرای شرق، ضمن تلاش برای مصادره شهید چمران به مطلوب خود، خطاب به نیرو های انقلابی نوشت: شما چه نسبتی با چمران دارید؟  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نویسنده شرق نوشته است: این روز ها که شهر پر شده از تصاویر او، من که سالیان سال است شیفته اش بودم، احساسی توأم با غم و شادی دارم.

تضادی از شادی پیچیدن نام معشوق در میان شهر و این غم که نام او توسط کسانی بر سر دست گرفته شده که نسبتی با مرام او ندارند.

مصطفی چمران شیفته مردی بود که آیت الله مصباح، پدر معنوی برخی ها او را دارای انحرافات ریشه ای می خواند.

مصطفی بر سر مزار شریعتی برایش خواند: ای علی! دینداران متعصب و جاهل، تو را به حربه تکفیر کوفتند و از هیچ دشمنی و تهمت فروگذار نکردند و غرب زدگان نیز که خود را به دروغ، روشنفکر می نامیدند، تو را به تهمت ارتجاع کوبیدند و اهانت ها کردند ؛ و آیت الله مصباح درباره او گفت: با همان نگاه اول به آثار او متوجه شدم شریعتی انحرافات ریشه ای دارد این نگاه درباره دکتر شریعتی مبنای اختلافی بود که میان آیت الله بهشتی و مصباح یزدی در دهه اول انقلاب هم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باور مومنانه شهید چمران کجا؟ نفاق غربگرایان کجا؟

باور مومنانه شهید چمران کجا؟ نفاق غربگرایان کجا؟