مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 21:502023-06-14سياسي

بیکاری بیش از 200 نفر از فرزندان شهدا در کهگیلویه و بویراحمد


مشکلات جامعه ایثارگر را اولویت قرار داده ایم تا برای رفع آنها به خوبی تدبیر، پیگیری و اقدام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سید علی احمدزاده در جلسه شورای مشاورین امور ایثارگران که با حضور مشاورین وزراء برگزار شد با تاکید بر ضرورت توجه ویژه به جامعه ایثارگران گفت: تلاش کردیم که هم براساس اعتقادات به جامعه ایثارگری خدمات ارائه دهیم و هم طبق تکالیف قانونی برای ایثارگران کار کنیم.

استاندار با بیان اینکه، رویکرد دولت سیزدهم نسبت به جامعه ایثارگری ویژه است، خاطرنشان کرد: در وهله اول مدیران باید بدانند که وظیفه دارند فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه زنده نگه دارند و داشتن این تفکر برای مدیران با توجه به اینکه دولت سیزدهم هم همین تفکر را دارد بسیار مهم است.

 احمدزاده بیان کرد: دستگاه ها را مکلف کردیم که در استخدام ها جامعه ایثارگری در اولویت باشند و طبق تکلیف قانونی سهمیه پنج درصد و 25 درصد جامعه ایثارگری در جذب ها رعایت شود.

وی با تاکید بر اینکه طبق قانون مدیران موظف به رعایت کف سهمیه استخدامی در خصوص ایثارگران هستند، افزود: با هر مدیری که سهمیه ایثارگران را لحاظ نکند و یا مسئله تبدیل وضعیت را نادیده بگیرد، برخورد می کنیم و چنانچه این رویه را ادامه دهد مدیر را عزل خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیکاری بیش از 200 نفر از فرزندان شهدا در کهگیلویه و بویراحمد

بیکاری بیش از 200 نفر از فرزندان شهدا در کهگیلویه و بویراحمد