مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 15:052023-06-06سياسي

فعالیت های قرآنی در شهرستان دیلم حمایت می شود


آمادگی کامل داریم در شورای آموزش و پرورش شهرستان دیلم به طور ویژه بر فعالیت های قرآنی و فعالیت های مرتبط با آن متمرکز شویم و در این راستا حمایت خواهیم کرد.

- بوشهر- سرپرست فرمانداری دیلم گفت: آمادگی کامل داریم در شورای آموزش و پرورش شهرستان دیلم به طور ویژه بر فعالیت های قرآنی و فعالیت های مرتبط با آن متمرکز شویم و در این راستا حمایت خواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد اسدی ظهر سه شنبه در مراسم تجلیل از 160 دانش آموز دختر و پسر دیلمی حائز رتبه های برتر استانی و شهرستانی مسابقات قرآن عترت و نماز گفت: قرآن و عترت دو یادگاری هستند که پیامبر گرامی اسلام (ص) در بین ما به یادگار گذاشتند و همواره بر این دو امر مهم تأکید و سفارش ویژه داشتند.

وی خطاب به این دانش آموزان گفت: شما بهترین عامل برای سفارش پیامبر هستید چرا که در روایتی داریم هر جوان مؤمنی که در جوانی قرآن تلاوت کند، قرآن با گوشت و خونش می آمیزد و خداوند عزّوجل او را با فرشتگان بزرگوار و نیک قرار می دهد و قرآن نگهبان او در روز قیامت خواهد بود.

سرپرست فرمانداری دیلم افزود: علی رغم همه تلاش ها در حوزه قرآن، عترت و نماز اما هنوز جای کار بسیار است و راه بسیاری داریم تا به آن قله و آرمان های مدنظر برسیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های قرآنی در شهرستان دیلم حمایت می شود

فعالیت های قرآنی در شهرستان دیلم حمایت می شود