مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 17:152023-06-18سياسي

اختتامیه سومین جشنواره مطبوعات استان مرکزی برگزار می شود


معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی از برگزاری آیین اختتامیه سومین جشنواره مطبوعات، خبرگزاریها و پایگاه های خبری استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، حجت الاسلام غلامرضا پاپی الوار ظهر امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری آیین اختتامیه سومین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان خبر داد.

  وی گفت: جشنواره مطبوعات استان مرکزی از ابتدای دیماه 1401 با شعار ( رسانه ، جهاد تبیین ، اثر موثر ) و رونمایی از پوستر آن در جلسه شورای اطلاع رسانی استان آغاز، و علاقمندان آثار خود را تا پایان اسفندماه 1401 به دبیرخانه جشنواره ارسال نمودند.

معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: پس از پایان مهلت ارسال آثار با هماهنگی معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فراینده داوری آثار آغاز شد.

پاپی الوار با اشاره به موضوعات متنوع این جشنواره و داوری عادلانه آثار گفت: پس از اعلام پایان داوری آثار به استان برنامه ریزی برای برگزاری مراسم اختتامیه این جشنواره آغاز و روز پنج شنبه اول تیر ماه با حضور مسئولین استان و نماینده هیئت داوران از تهران نفرات برتر معرفی و تقدیر خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه سومین جشنواره مطبوعات استان مرکزی برگزار می شود

اختتامیه سومین جشنواره مطبوعات استان مرکزی برگزار می شود