مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 09:102023-05-29اجتماعي

تزریق امید به زندگی در مراکز شبه خانواده


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، شبه­ خانواده­ ها یکی از امن­ ترین و شبیه­ ترین مکان­ها به خانواده است که کودکان و نوجوانان بدون حامی و پشتوانه در جامعه می ­توانند در این مکان به رشد سالم و کامل روحی و جسمی دست پیدا کنند.

در یک کلام می­ توان گفت شبه ­خانواده یکی از دلایلی است که ما را به آینده و کم­تر شدن جرم، امیدوارتر خواهد کرد.

مراکز تربیتی شبه خانواده در اصل از اعضایی شبیه به خانواده ­های واقعی تشکیل می ­شود و این اعضا سعی دارند چه از لحاظ سلامت روحی و چه از لحاظ سلامت جسمی فرزندان خود را حمایت کنند، چرا که شاید در ابتدا این حمایت­ ها جنبه وظیفه داشته ­باشد اما بعد از مدتی تک تک کارکنان شبه­ خانواده وابستگی عاطفی به فرزندان پیدا کرده و آن­ها را خانواده خود می­ دانند.

اما همه چیز در شبیه­ سازی به خانواده، خلاصه نمی­ شود و آموزش­ های مختلف و جلسات متعدد روان­درمانی و مشاوره را می­ توان نقطه قوت تربیت فرزندان در مراکز شبه ­خانواده دانست.

  بازدید نمایندگان مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی/ دغدغه نخست بهزیستی، توانمندسازی مددجویان است نمایندگان مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در سفر به آذربایجان شرقی ضمن نشست با اعضای شورای معاونان بهزیستی استان و تشکیل جلسه با مدیران مراکز شبه خانواده شهرستان تبریز، از خانه های کو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق امید به زندگی در مراکز شبه خانواده

تزریق امید به زندگی در مراکز شبه خانواده