مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 07:552023-06-06اجتماعي

روایتی از تجارت پرسود موسسات اعزام دانشجو به خارج از کشور!


دبیر کارگروه آموزش دیده بان شفافیت وعدالت معتقد است، معلم نماها و مشاورنماها در جلسات مشاوره اعزام دانشجوی به دانش آموزان و دانشجوها اعلام می کنند که امکان تحصیل در کشور ترکیه، - خبرگزاری فارس- گروه جامعه: پوسترهای روی دیوار، پیامک های گاه و بیگاه، تبلیغات پر زرق و برق شبکه های ماهواره ای و مجازی.

ناخودآگاه توجه هرکسی را به خود جلب می کند، تصاویر و ویدئوهایی که یک زندگی رویایی را به رخ می کشند و برای چند لحظه هم که شده شما را به این فکر وا می دارند که هرچه دارید و ندارید را رها کنید و برای تحصیل و ساختن یک زندگی لاکچری راهی دانشگاه های خارج از کشور شوید.

فقط کافیست تا تلفنتان را بردارید با شماره درج شده روی تبلیغات تماس بگیرید تا از آن سوی خط مشاوره رایگان تحصیل و مهاجرت دریافت کنید.

همین تبلیغات رنگارنگ باعث شده تا برخی از جوانان آرزوی تحصیل و زندگی در کشورهای دیگر را در سر داشته باشند.

البته مواقعی هم مشکلات اقتصادی و خانوادگی به این خواسته دامن می زند غافل از اینکه افراد پشت پرده این تبلیغات برای جیب متقاضیان کیسه دوخته اند.

هرکدامشان هم برای جذب مشتری بیشتر روش خاص خودشان را دارند به طوری که این تصور در ذهن شما ایجاد می شود که آنها تمام تلاششان را برای خوشبخت کردن شما به کار گرفته اند! اینجاست که باید از خود بپرسیم،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از تجارت پرسود موسسات اعزام دانشجو به خارج از کشور!

روایتی از تجارت پرسود موسسات اعزام دانشجو به خارج از کشور!