مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 17:302023-06-19اقتصادي

اصلاح و بهسازی شبکه آبرسانی خلخال با اعتبار 800 میلیارد ریالی


پروژه اصلاح و بهسازی شبکه آبرسانی شهر خلخال با اختصاص 800 میلیارد ریال اجرایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد وحیدی عصر دوشنبه در دومین روز سفر خود به استان اردبیل، در جلسه شورای اداری شهرستان خلخال اظهار کرد: طرح توسعه شهرستان خلخال و شهرهای آن در دستور کار وزارت کشور قرار دارد که با بررسی های کارشناسی در مرکز، توسعه خلخال را در آینده نزدیک شاهد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه طرح توسعه ایده آل خلخال باید تهیه و تدوین شود، تصریح کرد: استان اردبیل و شهرستان های آن جز مناطق بی نظیر و بکر در حوزه گردشگری، تولیدی و اقتصادی است که باید با در نظر گرفتن تمام این ظرفیت ها، در راستای توسعه آن گام برداشت.

وزیر کشور گردشگری، کشاورزی و صنعت را سه مؤلفه مهم توسعه استان اردبیل اعلام کرد و گفت: از شمال تا جنوب این استان داری ظرفیت ها و معادن غنی تولید ثروت است به طوری که در حال حاضر در خلخال وجود مکان های متعدد گردشگری، توسعه صنعت و وجود معادن غنی این استان را به یک استان ثروتمند و در حال توسعه تبدیل کرده است.

وحیدی با بیان اینکه با منابع محدود دولتی نمی توان نیازهای توسعه ای را به ویژه در حوزه صنعت و گردشگری برآورده کرد، افزود: شهرداری ها باید در ایجاد و تولید درآمد با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی تلاش کنند تا زمینه توسعه صنعت گردشگری ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح و بهسازی شبکه آبرسانی خلخال با اعتبار 800 میلیارد ریالی

اصلاح و بهسازی شبکه آبرسانی خلخال با اعتبار 800 میلیارد ریالی