مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 08:552023-06-13پزشكي

سهم سلامت از تولید ناخالص ملی به کمتر از 4 درصد رسیده است


رییس جامعه پزشکان متخصص داخلی ایران گفت: مسئولان وزارت بهداشت، ارتباط ببن تعرفه و کیفیت درمان را درک می کنند و می دانند چه آسیب هایی را متوجه سلامت مردم می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ایرج خسرونیا، صبح سه شنبه 23 خرداد 1402 در سی و سومین کنگره سالیانه پزشکان متخصص داخلی ایران در مرکز همایش های رازی تهران، افزود: سعی کرده ایم در کنگره امسال، تازه ترین دستاوردهای پزشکی را برای استفاده همکاران ارائه شود.

وی با عنوان این مطلب که سال گذشته سال خوبی برای جامعه پزشکی به خصوص پزشکان نسخه نویس نبود، گفت: تورم بالا به همراه هزینه های سنگین مطب داری، باعث شد تا درآمد پزشکان نسخه نویس کاهش یاید.

خسرونیا ادامه داد: مسئولان وزارت بهداشت، ارتباط ببن تعرفه و کیفیت درمان را درک می کنند و می دانند چه آسیب هایی را متوجه سلامت مردم می کند.

وی با انتقاد از اعزام بازرس به مطب ها، این اقدام را توهین و بی حرمتی جامعه پزشکی دانست.

رییس جامعه پزشکان متخصص داخلی ایران با اشاره به تعرفه های غیر واقعی، گفت: انتظار می رفت همان طور که دولت نسبت به افزایش هزینه های خود اقدام کرد، تعرفه های پزشکی را نیز عادلانه افزایش می داد.

خسرونیا با عنوان این مطلب که جامعه پزشکی همواره مورد احترام مردم بوده است، افزود: جامعه پزشکی در موضوع استفاده از کارتخوان در مطب ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم سلامت از تولید ناخالص ملی به کمتر از 4 درصد رسیده است

سهم سلامت از تولید ناخالص ملی به کمتر از 4 درصد رسیده است