مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 12:252023-06-19سياسي

صهیونیستها بدنبال ناامیدی جوانان فلسطینی از آزادی هستند


رییس جمهور با تاکید بر اینکه عادی سازی روابط صهیونیستها با دولتهای اسلامی به نتیجه نخواهد رسید، اظهار داشت: صهیونیستها از این عادی سازی بدنبال ناامیدی جوانان فلسطینی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی شامگاه یکشنبه در دیدار آقای زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و جمعی از رهبران این جنبش، با بیان اینکه اساس جهان خلقت بر حق استوار بوده و هاضمه عالم پذیرای باطل نیست، گفت: روزگاری امید بخشی از فلسطینیان برای رهایی از ظلم و اشغال رژیم صهیونیستی به میزهای مذاکره بود، اما امروز همه، حتی طرفداران مذاکره چشم امید به مجاهدان و نیروهای مقاومت بسته اند و این تحقق وعده الهی است که نظم خلقت با ظلم و باطل سازگار نیست.

رییس جمهور افزود: امروز مجاهدان فلسطینی ابتکار عمل را در دست دارند و این پیروزی بزرگ هدیه الهی است که به پاس صبوری در برابر مشکلات و ایستادگی در برابر ظلم و زورگویی رژیم صهیونیستی و حامیان این رژیم نصیب ملت سرافراز فلسطین شده است.

دکتر رییسی ناامید کردن نسل جوان فلسطین از بازپس گیری سرزمین های اشغالی را یکی از اهداف صهیونیست ها از تلاش برای عادی سازی روابط با برخی کشورهای عربی و اسلامی، عنوان کرد و افزود: اما باور عمیق داریم که این تلاش ها به نتیجه نمی رسد چرا که اولین و جدی ترین م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صهیونیستها بدنبال ناامیدی جوانان فلسطینی از آزادی هستند

صهیونیستها بدنبال ناامیدی جوانان فلسطینی از آزادی هستند