مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 خرداد 1402 ساعت 18:302023-06-05اقتصادي

پرداخت 5 هزار میلیارد تومان خسارت به کشاورزان


در یک سال گذشته صندوق بیش از 5 هزار میلیارد تومان غرامت به کشاورزان خسارت دیده از حوادث غیرمترقبه در کشور پرداخت کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا آل امین که بعد از ظهر دوشنبه به همراه نماینده مردم مشگین شهر در مجلس از باغات خسارت دیده این شهرستان بازدید می کرد، اظهار کرد: صندوق بیمه کشاورزی تلاش می کند تا به تناسب پرداختی باغداران، زارعین و دامداران بخش عمده ای خسارت وارده را در طول سال و در کوتاه ترین زمان پرداخت کند.

وی خاطرنشان کرد: در استان اردبیل نیز در سال جاری بروز حوادثی نظیر سرمازدگی، سیل، خشکسالی و دیگر حوادث قهری خسارت هنگفتی را به فعالان بخش کشاورزی وارد کرده که با ارزیابی انجام شده سعی مان بر این است تا در کوتاه ترین زمان خسارت ها را پرداخت کنیم.

قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی با بیان اینکه تنها 10 درصد باغداران شهرستان مشگین شهر باغات خود را تحت پوشش بیمه برده اند، تصریح کرد: تلاش می کنیم تا به اشکال مختلف به سایر باغداران خسارت دیده نیز منابعی کمکی پرداخت شود که بیشتر امهال تسهیلات و پرداخت منابع جدید در این حوزه است.

آل امین افزود: بانک ها در اعطا و امهال تسهیلات همراه بیمه هستند و نقش مکملی را در این حوزه ایفا می کنند که قطعاً بانک عامل حامی بخش کشاورزی در سال جاری در این زمینه پیشقدم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 5 هزار میلیارد تومان خسارت به کشاورزان

پرداخت 5 هزار میلیارد تومان خسارت به کشاورزان