مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 09:552023-05-29حوادث

کودک سرطانی همیار ویژه پلیس راهور اصفهان شد


رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان با حضور در منزل یکی از کودکان سرطانی ضمن دلجویی و ایجاد انگیزه در این کودک برای مبارزه با بیماری خود، -  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، اصغر زارع رییس پلیس راهور استان اصفهان به اتفاق جمعی از همکاران خود با حضور در منزل یک کودک 6 ساله که مدتی است از بیماری سرطان رنج می برد از او عیادت و دلجویی و برای او آرزوی سلامتی کرد.

  وی این کودک سرطانی را به عنوان همیار پلیس ویژه پلیس راه استان اصفهان معرفی و کارت همیار پلیس به همراه لباس مخصوص به او هدیه داد.

  زارع در این دیدار با دادن انگیزه به این کودک برای مبارزه با بیماری خود از او خواست برای اینکه  همیار پلیس قوی باشد و بتواند به مردم و جامعه خدمت کند، تلاش کند تا هرچه سریع تر سلامتی خود را به دست آورد.

  والدین این کودک نیز از حضور رییس پلیس راه استان و همکاران وی در منزلشان قدردانی و بیان کردند شما با حضورتان در منزل ما یک روز بیادماندنی را برای فرزندم رقم زدید و انگیزه او برای مبارزه با بیماری خود را دوچندان کردید.

  پدر این کودک با بیان اینکه پلیس یکی از شغل های محبوب در میان کودکان است و همه کودکان بدون استثناء پلیس را دوست دارند، گفت: فرزند من هم از اینکه امروز یک همیار پلیس شده بسیار خوشحال و شادمان است و شادمانی او را مدیون نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودک سرطانی همیار ویژه پلیس راهور اصفهان شد

کودک سرطانی همیار ویژه پلیس راهور اصفهان شد