مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 11:152023-06-01اقتصادي

صدور مجوزهای کسب و کار بر مبنای اعتبارسنجی و صلاحیت سنجی باشد


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان با تاکید بر اینکه صدور مجوزها بر مبنای ارزش تولید باشد، گفت: از تعداد جوازهای صادر شده باید دید چه تعداد واحد به بهره برداری رسیده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، فرزاد محمدی پیش از ظهر امروز در سومین گردهمایی مدیران کل صنعت، معدن و تجارت منطقه مرکزی، اظهار کرد: یکی از مشکلات استان اراضی در اختیار است، به نحوی که اراضی منابع ملی در اختیار شهرک صنعتی لرستان نیست.

وی خاطرنشان کرد: از این رو مجبور به خرید مستثنیات هستیم و با توجه به منابع در اختیار شرکت شهرک های صنعتی، این مهم نیز امکان پذیر نیست.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان با بیان اینکه منابع اعتبار ملی برای خرید مستثنیات پیش بینی شود، افزود: جوازهای تاسیسی صادر شده از نظر کمی و کیفی اشکال دارد.

محمدی با تاکید بر اینکه صدور مجوزها بر مبنای ارزش تولید باشد، بیان داشت: از تعداد جوازهای صادر شده باید دید چه تعداد واحد به بهره برداری رسیده، از این رو باید باید صلاحیت سنجی و اعتبارسنجی متقاضی بررسی شود،.

وی بر توسعه انرژی خورشیدی تاکید و اظهار کرد: 500 مگاوات سهم شهرک های صنعتی است و سهم لرستان 10 مگاوات، انتظار می رود سیاستی تعریف شود که انرژی های خورشیدی و تجدیدپذیر توسعه پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور مجوزهای کسب و کار بر مبنای اعتبارسنجی و صلاحیت سنجی باشد

صدور مجوزهای کسب و کار بر مبنای اعتبارسنجی و صلاحیت سنجی باشد