مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 23:102023-06-14سياسي

افتتاح خانه محیط زیست در خانه مطبوعات یزد


مدیرکل محیط زیست یزد پاسداری از ظرفیت های زیست محیطی را در گرو مشارکت تمام عناصر اجرایی، نظارتی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی دانست و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، سیدرضا نورانیان شامگاه امروز با حضور در دورهمی خبرنگاران استان، وضعیت امروز محیط زیست را نتیجه یک اقدامات انجام شده و نشده در طول تاریخ دانست و اظهار کرد: ماشینی شدن عصر حاضر هم فشار زیادی بر طبیعت وارد کرده و باید به خوبی مدیریت شود.

وی با بیان این که وضعیت  محیط زیست استان یزد با شرایط ایده آل فاصله دارد، افزود: مشکلات یک شبه حل نمی شود ولی می توانیم با همکاری و مشارکت عمومی به سمن وضعیت مطلوب حرکت کنیم.

مدیرکل محیط زیست استان یزد در ادامه مسئله محیط زیست را دغدغه های فراگیر دانست و بیان کرد: پاسداری از ظرفیت های زیست محیطی به مشارکت تمام عناصر اجرایی، نظارتی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی نیاز دارد.

نورانیان با بیان این که برخی موارد وجود دارد که علی رغم داشتن عناوین محیط زیستی ولی ماهیت غیرمحیط زیستی دارد، گفت: متأسفانه طبق قانون جدید پایش واحدهای صنعتی و تولیدی استان باید فقط به روش تست انجام شود و در این باره نیز مشکلات مختلف و متعددی وجود دارد و این فرآیند نیازمند ساماندهی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح خانه محیط زیست در خانه مطبوعات یزد

افتتاح خانه محیط زیست در خانه مطبوعات یزد