مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 09:052023-05-30دانش

رویداد خلق ایده در دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی برگزار می شود


رییس مرکز رشد پارک علم و فناوری استان مرکزی گفت: رویداد خلق ایده 10 خردادماه با همکاری پارک علم و فناوری و دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی برگزار می شود.

- ایسنا/مرکزی رییس مرکز رشد پارک علم و فناوری استان مرکزی گفت: رویداد خلق ایده 10 خردادماه با همکاری پارک علم و فناوری و دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی برگزار می شود.

شهاب امامی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: محورهای رویداد خلق ایده، تجهیزات و فناوری های آموزشی (نرم افزار و سخت افزار)، شیوه های نوین آموزشی، محیط کالبدی فضاهای آموزشی و نوآوری و فناوری در سایر حوزه هاست.

وی با بیان اینکه مخاطبان این رویداد، تمامی دانشجویان، اعضای هیئت علمی دانشگاه ها و شرکت های نوآور و فناور هستند گفت: تاریخ برگزاری این رویداد دهم خردادماه، ساعت 9 صبح در پردیس شهید باهنر دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی است.

رییس مرکز رشد پارک علم و فناوری استان مرکزی افزود: به منظور اینکه وقتی دانشجویان در مقابل سرمایه گذار قرار گرفتند بتوانند در زمانی کم، بهترین ارائه را داشته باشند، یک پیش رویداد و یک کارگاه آموزشی با عناوین طراحی نقشه راه تجاری سازی ایده و محصول و ارائه یک ایده در کمتر از 10 دقیقه، برگزار کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد خلق ایده در دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی برگزار می شود

رویداد خلق ایده در دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی برگزار می شود