مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 12:452023-06-01اقتصادي

شهروندان، تعطیلی نانوایی ها را اعلام کنند


مدیرکل اداره غله و خدمات بازرگانی فارس گفت: مبنای تخصیص سهمیه آرد به واحدهای نانوایی عملکرد آنها است که سامانه «نانی نو» بر مبنای تراکنش های نانوا به صورت خودکار محاسبه و سهمیه نانوایی را شارژ می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، بررسی های میدانی حاکی از طولانی تر شدن صف های نان نسبت به دفعات قبل و تعطیلی تعدادی از واحدهای نانوایی در سطح شهر و محلات است؛ در حالی به گفته مسئولین هیچ تغییری در سهمیه آرد نانوایان اتفاق نیافتاده اما بررسی های میدانی از تعطیلی تعداد زیادی از واحدهای نانوایی در سطح شهر به دلیل کمبود آرد یا نبود مدیریت حکایت دارد.

یک شهروند در منطقه میانرود شیراز به تخلف برخی نانوایی ها اشاره و عنوان می کند: در حال حاضر برخی از نانوایی اقدام به فروش کنجد و سیاهدانه و یا سایر اقلام کرده و معادل هزینه آن را با قیمت نان محاسبه می کنند، همچنین آنها از طریق دستگاه کارتخوان نان، هزینه آن را دریافت می کنند که این خود یک تخلف محسوب می شود، چرا که می توانند معادل آرد آن را به صورت آزاد به فروش برسانند.

شهروندی دیگری گفت: از این که مجبوریم برای خرید نان با این کیفیت ساعت ها در صف انتظار بمانیم و نتوانیم درد خود را به مسئولان و متولیان بگوییم گلایه مندیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهروندان، تعطیلی نانوایی ها را اعلام کنند

شهروندان، تعطیلی نانوایی ها را اعلام کنند