مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 15:002023-06-10ورزشي

نخستین رویداد برای واسطه گری ازدواج


رویداد ملی صبا با حضور 50 مرکز دارای مجوز فعالیت درسراسر کشو ر به منظور هم افزایی فعالان در امر واسطه گری ازدواج برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه زندگی خبرگزاری فارس؛ رویداد ملی صبا با هدف رشد و هم افزایی مراکز فعال در امر انتخاب همسر توسط سازمان تبلیغات اسلامی با همکاری معاونت جوانان وزرات ورزش و جوانان در راستای حمایت از گروه های فعال در واسطه گری ازدواج برگزار شد.

  محمدصادق ابوترابی ؛ دبیر ستاد فرهنگی خانواده و جمعیت سازمان تبلیغات محمدصادق ابوترابی ؛ دبیر ستاد فرهنگی خانواده و جمعیت سازمان تبلیغات  در راستای حمایت از گروه های فعال در واسطه گری ازدواج خبر داد و گفت: رویداد ملی صبا با هدف بسترسازی رشد و هم افزایی مراکز فعال در امر انتخاب همسر طراحی و برگزار شد.

  وی افزود: اولین رویداد ملی صبا با حضور 50 مرکز دارای مجوز فعالیت در سراسر کشور به همت ستاد فرهنگی خانواده و جمعیت سازمان تبلیغات و با همکاری وزارت ورزش و جوانان، در چهار محور آموزشی، آسیب شناسی، ارائه تجربیات مراکز برگزیده و هم اندیشی شرکت کنندگان اجرا شد و با ارائه مسائل و مطالبات فعالین همسان گزینی در حضور مسئولین خاتمه یافت.

  نخستین رویداد ملی صبا   وحید یامین پور ؛ معاون امور جوانانِ وزارت ورزش و جوانان، کاظم فروتن ؛ رییس ستاد ملی جمعیت، حجت الاسلام غ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین رویداد برای واسطه گری ازدواج

نخستین رویداد برای واسطه گری ازدواج