مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 08:552023-06-04بين الملل

ادامه اعتراضات علیه نتانیاهو در فلسطین اشغالی


ده ها هزار نفر از ساکنان فلسطین اشغالی برای بیست و دومین شنبه متوالی در شهرهای مختلف علیه نخست وزیر رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع رسانه ای از فلسطین اشغالی خبر دادند که صهیونیست های معترض به بنیامنی نتانیاهو و کابینه او برای بیست و دومین شنبه متوالی تظاهرات کردند.

شبکه الجزیره در گزارشی درباره ادامه اعتراضات علیه بنیامین نتانیاهو و کابینه او نوشت: ده ها هزار معترض در تل آویو و دیگر شهرهای اسراییل در اعتراض به طرح دولت بنیامین نتانیاهو برای ایجاد تغییران اساسی در نظام قضایی تظاهرات کردند .

بنا بر گزارش برخی رسانه های محلی در فلسطین اشغالی، حدود 100 هزار نفر در مرکز شهر تل آویو روز شنبه (دیروز) برای بیست و دومین هفته متوالی تجمع اعتراضی برگزار کردند.

ایلیت فاین یکی از ساکنان فلسطین اشغالی و دندانپزشک 55 ساله درباره دلیل تظاهرات علیه نتانیاهو گفت: ما به تظاهرات خود ادامه خواهیم داد تا به آنها نشان دهیم که حتی اگر در طرح اصلاحات مکث کرده باشند، ما همچنان آماده می مانیم.

آنها نمی توانند قوانین را با حیله گری تصویب کنند .

نتانیاهو و کابینه افراطی او مدعی است که هدف از طرح تغییرات ساختاری نظام قضایی رژیم صهیونیستی، ایجاد توازن بین قوا مققننه و قضایی است اما منتقدان آنها با رد این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه اعتراضات علیه نتانیاهو در فلسطین اشغالی

ادامه اعتراضات علیه نتانیاهو در فلسطین اشغالی