مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 11:002023-06-10حوادث

شلیک پلیس سارق گندم را در گرمسار زمین گیر کرد


معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان سمنان از دستگیری سارق گندم با هوشیاری و حضور به موقع پلیس در گرمسار خبر داد و گفت: این متهم 31 ساله به دستگاه قضایی ارجاع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ روح الله نصرتی صبح شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی سمنان ضمن بیان اینکه در پی تماس و اعلام سرقت از اماکن خصوصی به مرکز فوریت های پلیسی 110 سمنان در جنب فرودگاه گرمسار، عوامل گشت پاسگاه لجران به سرعت به محل اعزام شدند، بیان کرد: به محض حضور مأموران فردی مراجعه و اظهار داشت یک نفر ناشناس طی دو مرحله به محل دپو گندم وی وارد شده و گندم ها را به سرقت برده است، به همین منظور عوامل گشت پاسگاه به گشت زنی هدفمند برای یافتن سارق پرداختند.

وی افزود: با دقت و عکس العمل به موقع مأموران سارق با گندم های سرقت شده در منطقه رؤیت شد و مأموران با استفاده از علائم هشدار دهنده به وی دستور ایست دادند که متهم به محض دیدن مأموران با موتور سیکلت خود اقدام به فرار کرد.

معاون انتظامی استان سمنان گفت: به دلیل عدم توجه سارق به هشدارهای پلیس و تلاش وی برای فرار، مأموران گشت با رعایت قانون بکارگیری سلاح بعد از تیراندازی هوایی اقدام به تیر اندازی به موتور سیکلت وی می کنند و سارق با شلیک پلیس متوقف و دستگیر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شلیک پلیس سارق گندم را در گرمسار زمین گیر کرد

شلیک پلیس سارق گندم را در گرمسار زمین گیر کرد