مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 10:052023-06-19سياسي

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی: بانک مرکزی تکلیف بانک های متخلف خصوصی را مشخص کند


شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور با ارسال نامه ای به رییس بانک مرکزی بر لزوم تعیین تکلیف بانک های متخلف خصوصی توسط بانک مرکزی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس،  شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور با ارسال نامه ای به رییس بانک مرکزی بر لزوم تعیین تکلیف بانک های متخلف خصوصی توسط بانک مرکزی تاکید کرد.

در این نامه خطاب به رییس بانک مرکزی آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم جناب اقای دکتر فرزین  ریاست محترم بانک مرکزی سلام علیکم؛ از آنجا که اقتصاد ایران در طول یک دهه گذشته به سبب فشارهای خارجی و راهبردهای غلط دولت گذشته در داخل آسیب های بسیاری دیده، بانک مرکزی به عنوان یکی از ارکان اقتصادی کشور می بایست در شرایطی کاملا منسجم قرار داشته باشد.

متاسفانه در سال های اخیر به علت ریل گذاری اشتباه در حکمرانی  اقتصادی، بانک مرکزی انسجام لازم در اصلاح و کنترل نظام بانکی کشور را نداشته است.

آنچه که هویدا است، ریشه ی اصلی مشکلات اقتصادی کشور رشد اقتصادی پایین توام با تورم بالاست.

فارغ از آنکه از چه زاویه ای به مسئله تورم در کشور نگاه کنیم، بروز تورم در کشور ما به صورت تاریخی و مبنایی، ریشه در رشد نقدینگی بالا و بدون پشتوانه ای دارد که نظام بانکی و بانک های خصوصی نقشی اساسی در شکل گیری آن دارند و کمتر کارشناسی در عرصه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی: بانک مرکزی تکلیف بانک های متخلف خصوصی را مشخص کند

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی: بانک مرکزی تکلیف بانک های متخلف خصوصی را مشخص کند