مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 خرداد 1402 ساعت 11:212023-06-05سياسي

جمهوری اسلامی به زن آگاهی و فرصت تحصیل داد


خبرگزاری فارس کرمان/ آمنه شهریارپناه: مدرسه رفاه تهران امروز هم روز شلوغی را می گذارند، دیدار عصرگاهی بانوان با امام خمینی است، آقایان صبح به دیدار امام رفتند و حالا نوبت خانم هاست، پشت در جمعیت عظیمی ایستاده است، به ساعت مقرر می رسیم، در را باز می کنند جمعیت هجوم می برند، برخی روی هم می افتند و زخمی می شوند.

امام متاثر می شود، گریه می کند و می گوید: اگر زن ها نبودند انقلاب به پیروزی نمی رسید.

امام همواره مشوق بانوان بود این صحبت ها بخشی از مصاحبه ام با خواهر شهید باهنر است، او از جایگاه زن در اندیشه امام سخن گفت و تاکید کرد: امام(ره) همواره مشوق بانوان بود.

مخدره باهنر با بیان اینکه امام(ره) بارها نقش زنان در انقلاب را موثر دانسته اند، گفت: موفقیت امام این بود که خانم ها را وارد عرصه کرد، اگر مردان می آمدند خودشان تنها بودند اما اگر بانوان وارد می شدند با خانواده می آمدند.

وی با تاکید بر اینکه زن مربی جامعه است و از دامن زن است که انسان به معراج می رود، بیان کرد: سعادت و شقاوت جوامع به زنان بستگی دارد.

 انقلاب به زن ها ارزش داد و آنها پرچمدار انقلاب شدند باهنر عنوان کرد: معتقدم باید نقش بانوان در انقلاب را در دو محور بررسی کنیم، نقش انقلاب بر زن ها و نقش زن ها در انقلاب! وی اضافه کرد: این انقلاب بود که به زن ها ارزش داد و زن پرچمد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمهوری اسلامی به زن آگاهی و فرصت تحصیل داد

جمهوری اسلامی به زن آگاهی و فرصت تحصیل داد