مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 07:052023-06-20ورزشي

المپیاد ورزشی افتخار شهر قم در تابستان امسال برگزار خواهد شد


سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و اداره کل ورزش و جوانان استان قم تفاهم نامه ای در زمینه همکاری، هم اندیشی و مشارکت در برگزاری برنامه های ورزشی امضا کردند.

- ایسنا/قم سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و اداره کل ورزش و جوانان استان قم تفاهم نامه ای در زمینه همکاری، هم اندیشی و مشارکت در برگزاری برنامه های ورزشی امضا کردند.

دومین نشست هم اندیشی، برنامه ریزی و اجرای برنامه جامع فعالیت های مشترک سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، اداره کل ورزش و جوانان استان و هیات های ورزشی استان قم، روز دوشنبه 28 خرداد ماه در نمازخانه اردوگاه دانش آموزی ملاصدرای شهرستان کهک در حالی برگزار شد که حجت الاسلام والمسلمین سید احمد طباطبایی نژاد، سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری استان، تفاهم نامه ای را با ابراهیم سانی خانی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم در خصوص همکاری و مشارکت در امور گوناگون ورزشی امضا کرد.

یکی از موارد این تفاهم نامه در زمینه برگزاری نخستین دوره المپیاد ورزشی با نام افتخار شهر است که توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم در سال جاری برگزار خواهد شد.

هدف از برگزاری این المپیاد ورزشی، انجام مسابقه های ورزشی در رده های سنی نونهالان و نوجوانان توسط تمامی هیات های ورزشی فعال استان قم (ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

المپیاد ورزشی افتخار شهر قم در تابستان امسال برگزار خواهد شد

المپیاد ورزشی افتخار شهر قم در تابستان امسال برگزار خواهد شد