مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 23:302023-06-08سياسي

13 روستای کبودراهنگ دارای تنش آبی هستند


فرماندار کبودراهنگ از تنش آبی 13 روستای این شهرستان خبر داد و گفت: در حال حاضر به این تعداد روستا با تانکر آبرسانی سیار می شود.

- ایسنا/همدان فرماندار کبودراهنگ از تنش آبی 13 روستای این شهرستان خبر داد و گفت: در حال حاضر به این تعداد روستا با تانکر آبرسانی سیار می شود.

مسلم غلامی پنجشنبه 18 خرداد در جلسه بررسی مشکلات حوزه عمرانی کبودراهنگ که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، اظهار کرد: قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در شهرستان کبودراهنگ دارای پنج پروژه در حال احداث شامل سه پروژه مجتمع آبرسانی زمینی و دو پروژه مجتمع آبرسانی هوایی بوده که تکمیل و بهره برداری آنها نقش مؤثری در حل مشکل آب روستایی شهرستان دارد.

وی با بیان اینکه بخش آب روستایی شهرستان به بیش از 80 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، خاطرنشان کرد: 11 روستای شهرستان تحت پوشش آب و فاضلاب نیست که باید تحت پوشش قرار گیرند.

فرماندار کبودراهنگ در ادامه با اشاره به اینکه 90 کیلومتر از راه های مواصلاتی شهرستان نیازمند بازسازی و تعمیرات بوده که در این رابطه ماشین آلات راهداری فرسوده و نیازمند به روز رسانی است، اظهار کرد: کبودراهنگ با بیش از 850 کیلومتر راه حدود 19 درصد از راه های استان را به خود اختصاص داده که بیشتر این راه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 روستای کبودراهنگ دارای تنش آبی هستند

13 روستای کبودراهنگ دارای تنش آبی هستند