مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 15:202023-06-10اقتصادي

اخذ کارمزد از تراکنش بانکی اشخاص از 4 تیر اجرا می شود


دریافت کارمزد از تراکنش های خرید از 4 تیر 1402 اجرا خواهد شد و در این مرحله برخی اصناف مانند نانوایی ها، سوپرمارکت ها و فروشگاه های مواد غذایی مشمول این کارمزد نخواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، بانک مرکزی در بخشنامه ای به شبکه بانکی، به روزرسانی کارمزد خدمات بانکی ریالی و الکترونیکی را پس از سه سال به روز رسانی و ابلاغ کرد.

بانک مرکزی باتوجه به تغییر سطح عمومی قیمت ها و شرایط کلان اقتصادی کشور، انواع و حداکثر میزان کارمزد خدمات بانکی ریالی و الکترونیکی را پس از سه سال از ابلاغ آخرین بخشنامه در این باره، به روزرسانی و تعدیل کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی بانک مرکزی، به موجب مفاد بند (4) ماده (14) قانون پولی و بانکی کشور و نیز مفاد بند (4) ماده (20) قانون عملیات بانکی بدون ربا (بهره) و همچنین مفاد بند (1) صورتجلسه یک هزار و دویست و چهارمین جلسه مورخ 23‏‏‏/04‏‏‏/1394 شورای پول و اعتبار، تعیین انواع و میزان حداقل و حداکثر کارمزد خدمات بانکی بر عهده بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران است.

در این راستا مراتب طی سنوات مختلف اقدام و به شبکه بانکی کشور ابلاغ شده است.

باتوجه به آخرین ضوابط ابلاغی در این خصوص و نیز تغییر سطح عمومی قیمت ها و همچنین بر مبنای پیشنهادهای واصله و بررسی های به عمل آمده، انواع و حداکثر میزان کارمزد خدمات ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخذ کارمزد از تراکنش بانکی اشخاص از 4 تیر اجرا می شود

اخذ کارمزد از تراکنش بانکی اشخاص از 4 تیر اجرا می شود