مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 13:102023-05-31سياسي

گردهمایی بزرگ ریش سفیدان و سران طوایف در بروجرد برگزار شد


گردهمایی بزرگ ریش سفیدان، سران طوایف، ایلات و متنفذین بروجرد در منطقه «آبسرده» این شهرستان برای برای برچیدن رسم غلط تیراندازی در مراسم ها برگزار شد.

- بروجرد- گردهمایی بزرگ ریش سفیدان، سران طوایف، ایلات و متنفذین بروجرد در منطقه آبسرده این شهرستان برای برای برچیدن رسم غلط تیراندازی در مراسم ها برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در گردهمایی بزرگ ریش سفیدان، سران طوایف، ایلات و متنفذین بروجرد در منطقه آبسرده این شهرستان که با حضور بیش از دو هزار نفر از بزرگان و ریش سفیدان و متنفذین برگزار شد، سردار یحیی الهی فرمانده انتظامی لرستان در ابتدا ضمن تبریک دهه کرامت و ولادت با سعادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع)، اظهار داشت: رسم غلط تیر اندازی، دغدغه و موضوعی مشترک ما و شما بود که همه ما را در این مکان گرد آورد و این همدلی و وفاق که از خصایص برجسته مردم خوب و عشایر لرستان است که با تلاش شما عزیزان این رسم غلط برداشته خواهد شد.

انقلاب ما انقلابی مردمی است وی افزود: ریش سفیدان، متنفذین و معتمدین بازوی توانمند مردمی پلیس هستند و آرامش و ارتقای امنیت شهروندان نتیجه تعاملات هدفمند و سازنده آنها با پلیس است.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه انقلاب ما انقلاب مردمی است و یکی از خصیصه ها و تفاوت انقلاب اسلامی که با سایر انقلاب ها در سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردهمایی بزرگ ریش سفیدان و سران طوایف در بروجرد برگزار شد

گردهمایی بزرگ ریش سفیدان و سران طوایف در بروجرد برگزار شد