مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 08:052023-06-19اقتصادي

چرا برخی شرکت های مسافربری در ایلام یک اتوبوس هم ندارند؟


متاسفانه در استان ایلام برخی شرکت های مسافربری حتی یک اتوبوس هم ندارند و همین موضوع باعث کمبود اتوبوس و نارضایتی مردم شده است.

- ایسنا/ایلام بازرس کل استان ایلام گفت: متاسفانه در استان ایلام برخی شرکت های مسافربری حتی یک اتوبوس هم ندارند و همین موضوع باعث کمبود اتوبوس و نارضایتی مردم شده است.

مالک روشنی در جلسه بررسی راهکارهای حل مشکل گرانفروشی بلیط اتوبوس و فروش سیم کارت به صورت غیر مجاز در پایانه مرزی مهران اظهار کرد: در قانون اعطای مجوز به شرکت های حمل و نقل باید مراعات شود که هر شرکتی حداقل های اولیه یعنی تعدادی اتوبوس ملکی مختص شرکت داشته باشد، ولی متاسفانه در استان ایلام با توجه به تعداد شرکت ها در مرکز استان و شهرستان مهران ، شرکت های موجود فاقد ناوگان ملکی مد نظر قانون گذار هستند و در برخی موارد شرکت فاقد حتی یک اتوبوس هم است و همین موضوع باعث کمبود اتوبوس و نارضایتی مردم شده واین امر توسط بازرسی استان در حال بررسی است.

وی گفت: فروش سیم کارت به صورت غیرقانونی توسط دست فروشان در داخل محوطه پایانه مرزی اصلاً قابل قبول نیست و تعدادی از پرونده های دادگستری به جهت سوء استفاده از همین سیم کارت ها است و این موضوع باید توسط مدیر پایانه و نیروهای نظامی و امنیتی جمع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا برخی شرکت های مسافربری در ایلام یک اتوبوس هم ندارند؟

چرا برخی شرکت های مسافربری در ایلام یک اتوبوس هم ندارند؟