مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 15:502023-05-29اقتصادي

«قیمت بنزین افزایش می یابد»؛ چه عواملی باعث پخش این شایعه شد؟


سال 99 را می توان سر آغازی بر شایعات افزایش قیمت بنزین دانست، اکنون با گذشت 3 سال نه تنها این شایعات پایان پیدا نکرده بلکه جذابیت این خبر موجب دامن زدن به این شایعه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هر از چند گاهی خبرهایی از افزایش قیمت بنزین در رسانه ها مطرح می شود و مشخص نیست که جرقه این موضوع از کجا نشأت می گیرد.

هرچه هست به نظر می رسد رسانه ها سعی می کنند با انتشار این شایعه دنبال افزایش بازدید باشند.

اگر بخواهیم منشأ این شایعات را جست و جو کنیم احتمالاً باید به روز جمعه ای در آبان سال 98 بازگردیم که قیمت بنزین بدون اطلاع رسانی قبلی به یک باره گران شد و این افزایش یکباره آن قدر تبعات منفی داشت که حتی رییس جمهور وقت هم نمی خواست تبعات این افزایش قیمت شبانه را بپذیرد تا حدی که چند روز بعد اعلام کرد منهم روز جمعه متوجه افزایش قیمت بنزین شدم.

جالب اینجا است که پیش از این افزایش قیمت، بارها وقتی اصحاب رسانه از مسئولان امر چه رییس سازمان برنامه و بودجه و چه وزیر وقت نفت در مورد افزایش قیمت بنزین سوال می پرسیدند همگی این افزایش را تکذیب می کردند.

اما مردم وقتی در آبان ماه سال 98 هنگامی که این تکذیبیه های پی در پی با افزایش شبانه قیمت بنزین تکذیب شده است دیگر به گفته مسئولان دولت اعتماد نمی کنند و این مسئله موجب شده است که مردم نسبت به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«قیمت بنزین افزایش می یابد»؛ چه عواملی باعث پخش این شایعه شد؟

«قیمت بنزین افزایش می یابد»؛ چه عواملی باعث پخش این شایعه شد؟