مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 18:052023-06-07فرهنگي

«نشان هدهد سفید» فراخوان داد


فراخوان دومین دوسالانه «نشان هدهد سفید» با ارائه فهرست 300 عنوان کتاب پرمخاطب بخش کودک و نوجوان کتابخانه های عمومی و اعلام بخش های آن منتشر شد.

- فراخوان دومین دوسالانه نشان هدهد سفید با ارائه فهرست 300 عنوان کتاب پرمخاطب بخش کودک و نوجوان کتابخانه های عمومی و اعلام بخش های آن منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، دومین دوسالانه نشان هدهد سفید با هدف شناسایی ذائقه مطالعاتی و سلیقه کتابخوانی در کودکان و نوجوانان، حمایت و تشویق پدیدآورندگان آثار برتر، رشد فرهنگی جامعه در راستای ارتقای بنیه ادبی، اعتقادی، اخلاقی، ایجاد خط مشی کاربردی در گسترش فرهنگ کتابخوانی و شناساندن توانمندی های کتابخانه های عمومی در حمایت از آثار تألیفی و محصول ایرانی توسط نهاد کتابخانه های عمومی کشور برگزار می شود.

در ادامه این فراخوان آمده است: بر این اساس جشنواره نشان هدهد سفید در دومین دوره بنا دارد با گام های بلندتر و با نشاط افزون تر به صورت باشگاه کتابخوانی و پایگاه کتابخوانان کودک و نوجوانان درآید.

شناسایی همزمان کتاب های تأثیرگذار و پرطرفدار حوزه کودک و نوجوان و استعدادهای برجسته کتابخوانی در کتابخانه های عمومی و مراکز فرهنگی و اطلاع از ذائقه مطالعه آنان، نویسندگان کوشا و خلاق کشور عزیزمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«نشان هدهد سفید» فراخوان داد

«نشان هدهد سفید» فراخوان داد