مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 11:092023-05-29سياسي

دانشگاه شهرکرد در کدام حوزه های موضوعی پراستناد است؟


بر اساس گزارش مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC) و آخرین رتبه بندی پایگاه شاخص های اساسی علم (ESI) دانشگاه شهرکرد در فهرست دانشگاه های یک درصد پر استناد برتر جهان (ESI) در سه حوزه موضوعی قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی دانشگاه دولتی، احمد کیوانی گفت: دانشگاه شهرکرد در فهرست دانشگاه های یک درصد پر استناد برتر جهان (ESI) در سه حوزه موضوعی مهندسی، علوم کشاورزی و علوم گیاهی و جانوری قرار گرفت.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه شهرکرد ادامه داد: بر اساس گزارش مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC) و آخرین رتبه بندی پایگاه شاخص های اساسی علم (ESI) که یکی از پایگاه های اطلاعاتی مؤسسه کلاریویت آنالیتیکس است و به معرفی پژوهشگران، مؤسسات، انتشارات و کشورهای برتر در حوزه های موضوعی مختلف می پردازد، دانشگاه شهرکرد در این فهرست قرار گرفت.

وی با بیان اینکه فهرست دانشگاه ها و مؤسسات پژوهشی پراستناد جهان هر 2 ماه یک بار روزآمد می شود، افزود: منظور از مؤسسات همان دانشگاه ها و مؤسسات پژوهشی است که تعداد استناد دریافتی آن ها در 10 سال اخیر بیش از سایر مؤسسات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه شهرکرد در کدام حوزه های موضوعی پراستناد است؟

دانشگاه شهرکرد در کدام حوزه های موضوعی پراستناد است؟