مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 12:252023-06-20اقتصادي

اوگاندا فرصت خوبی برای ارائه توانمندی های ایران است


سفیر اوگاندا در ایران از سرمایه گذاران ایرانی برای سفر به اوگاندا دعوت کرد و گفت: اوگاندا کشور خوبی برای سرمایه گذاری است و نمایشگاه بین المللی معرفی پتانسیل های اقتصادی در ماه اکتبر در کشور اوگاندا فرصتی برای ارائه توانمندی ایران و شناساندن ظرفیت ها .

- ایسنا/مرکزی سفیر اوگاندا در ایران از سرمایه گذاران ایرانی برای سفر به اوگاندا دعوت کرد و گفت: اوگاندا کشور خوبی برای سرمایه گذاری است و نمایشگاه بین المللی معرفی پتانسیل های اقتصادی در ماه اکتبر در کشور اوگاندا فرصتی برای ارائه توانمندی ایران و شناساندن ظرفیت ها با حضور سرمایه گذاران ایرانی است.

محمد تزیکوبا کیسا مبیراء سه شنبه 30 خرداد ماه 1402 در جریان بازدید از دو واحد تولیدی در شهرک صنعتی مامونیه، مرکز شهرستان زرندیه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استان مرکزی با فعالیت صنایع مهم از مزیت صنعتی برخوردار است که این ظرفیت بزرگ موجب پیشرفت و توسعه اقتصادی این استان شده است.

وی با اشاره به بازدیدی که در گذشته از شهر اراک به عمل آورده است، اظهار کرد: ظرفیت بالای شهرهای استان مرکزی در حوزه تولیدی و اقتصادی موجب شد تا با اشتیاق فراوان برای بازدید مجدد از این استان و مشاهده توانمندی ها و ظرفیت ها به این منطقه سفر کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوگاندا فرصت خوبی برای ارائه توانمندی های ایران است

اوگاندا فرصت خوبی برای ارائه توانمندی های ایران است