مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 16:402023-06-21سياسي

70 هیئت مذهبی اردستان در سامانه طوبی ثبت نام کرده اند


رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردستان گفت: تعداد هیئات مذهبی در شهرستان اردستان حدود 150 هیئت است که تاکنون حدود 70 هیئت در سامانه طوبی ثبت نام کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید علی طباطبایی نژاد ظهر چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران، اظهار داشت: در روز اول تیرماه سال 1360، امام خمینی (ره) دستور به تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی را صادر کردند که سازمان تبلیغات اسلامی به تعبیر رهبر انقلاب، یکی از رویش های انقلاب اسلامی بوده و در بستر انقلاب شکل گرفته است.

وی افزود: تبیین و عرضه فکر و فرهنگ اسلامی با توجه به نیازهای روز و رصد و مقابله هوشمندانه با تهاجمات فکری و فرهنگی رسانه های دشمن از جمله رسالت سازمان تبلیغات اسلامی بوده همچنین وظیفه سازمان است که هرکار فرهنگی بر زمین مانده را انجام دهد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی اردستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر بر مبنای گفتمان رهبر انقلاب، مباحث مربوط به جهاد تبیین، حوزه عفاف و حجاب و مسائل به جوانی جمعیت و فرزندآوری در اولویت های برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی قرار دارد و رویکردها در این سمت و سو است.

طباطبایی نژاد با بیان اینکه بسیاری از فعالیت ها را به صورت مشارکتی با همکاری دیگر نهادهای شهرستان برگزار می شود، تصریح کرد: در حوزه جوانی جمعیت همایش هایی از جمله ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 هیئت مذهبی اردستان در سامانه طوبی ثبت نام کرده اند

70 هیئت مذهبی اردستان در سامانه طوبی ثبت نام کرده اند