مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 خرداد 1402 ساعت 20:402023-06-05بين الملل

معاون ترامپ کاندید انتخابات ریاست جمهوری شد


معاون رییس جمهور سابق آمریکا اسناد نامزدی خود برای انتخابات ریاست جمهوری سال آتی میلادی را تحویل کمیسیون انتخابات فدرال این کشور داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع خبری گزارش داده اند که مایک پنس معاون رییس جمهور سابق آمریکا نامزدی خودش را برای شرکت در مرحله مقدماتی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام کرد.

به نوشته یورو نیوز، در این مرحله، او با سایر سیاستمدارن حزب جمهوری خواه برای معرفی شدن به عنوان نامزد نهایی این حزب در انتخابات ریاست جمهوری 2024 تلاش خواهد کرد و باید در انتخابات مقدماتی جمهوری خواهان در سال 2024، شریک سابق خود، دونالد ترامپ را به چالش بکشد.

منابع خبری می گویند که پنس، محافظه کار و مخالف سرسخت سقط جنین، روز چهارشنبه در روز تولد 64 سالگی اش، در جلسه ای در آیووا، ورود خود به این مسابقه را رسمی خواهد کرد.

به گفته این منابع، تیم تبلیغاتی مایک پنس رأی گیری زودهنگام در آیووا را برای پیروزی او حیاتی می دانند و به گفته مشاورانش او قصد دارد به شدت برای رای دهندگان مسیحی محافظه کار در این ایالت کمپین انتخاباتی به راه بیاندازد.

مایک پنس، پس از سال ها وفاداری به دونالد ترامپ، پس از حمله حامیان او به ساختمان کنگره در 6 ژانویه 2021 لحن خود را تغییر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون ترامپ کاندید انتخابات ریاست جمهوری شد

معاون ترامپ کاندید انتخابات ریاست جمهوری شد