مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 15:502023-05-31سياسي

ناحیه نوآوری دانشگاه تهران افتتاح افتتاح شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مرکز نوآوری پارک علم و فناوری دانشگاه تهران امروز 10 خرداد با حضور، شهردار، روح الله دهقانی فیروز آبادی معاون علم، - ناحیه نوآوری دانشگاه تهران امروز 10 خرداد مصادف با ولادت امام رضا علیه السلام افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مرکز نوآوری پارک علم و فناوری دانشگاه تهران امروز 10 خرداد با حضور، شهردار، روح الله دهقانی فیروز آبادی معاون علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری،  محمد مقیمی رییس دانشگاه تهران و علی اسدی رییس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران به میزبانی این پارک برگزار شد.

محمد مقیمی رییس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران  با اشاره به دوره 4ساله مدیریت خود گفت: در نظر داریم در این مدت  2000 شرکت فناوری را در این دانشگاه مستقر کنیم.

پیش از این 180 شرکت در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران مستقر بودند.

رییس دانشگاه تهران ادامه داد: نهاد های چهارگانه این تفاهم را اجرایی خواهند کرد و هر کدام هدف های  مشخص را دنبال می کنند.

وی با اشاره به هدف هر کدام از این نهاد ها افزود: وزارت علوم با هدف تولید علم نافع، شهرداری با هدف توسعه شهری و توسعه محلی از طریق دانش بنیان ها، همچنین دانشگاه تهران  نه به عنوان نماد آموزش عالی با هدف تاثیر گذاری در این زمینه گام برمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناحیه نوآوری دانشگاه تهران افتتاح افتتاح شد

ناحیه نوآوری دانشگاه تهران افتتاح افتتاح شد