مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 13:252023-06-12سياسي

سرگشتگی های درونی و اجتماعی بشریت را فرا گرفته است


رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها با بیان اینکه سرگشتگی های درونی و سرگشتگی های اجتماعی بشریت را فرا گرفته است، گفت: رسیدن بشر به مشکلات و ابر چالش ها ایجاب می کند که انسان های اهل تامل و دغدغه مندان برای پیدا کردن راهکار به دانش مراجعه کنند.

- رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها با بیان اینکه سرگشتگی های درونی و سرگشتگی های اجتماعی بشریت را فرا گرفته است، گفت: رسیدن بشر به مشکلات و ابر چالش ها ایجاب می کند که انسان های اهل تامل و دغدغه مندان برای پیدا کردن راهکار به دانش مراجعه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی در همایش بین المللی معارف نبوی و چالش های جهان امروز اظهار کرد: بشر در هیچ دوره ای به اندازه امروز در مسیر پیش روی خود دچار چالش و بحران نبوده است؛ البته در هیچ دوره ای هم به اندازه امروز، دانش بشری در بخش ها و قالب های مختلف زندگی، آثار خود را نشان نداده است.

این دوگانه پیشرفت علم و تبدیل علم به فناوری از یک سو و از سوی دیگر رسیدن بشر به مشکلات و ابر چالش ها ایجاب می کند که انسان های اهل تامل و دغدغه مندان برای پیدا کردن راهکار دوباره به دانش مراجعه کنند تا دریابند که ایراد کار کجا بوده است که ما در هر حوزه ای که پیشرفت کرده ایم در همان حوزه، ردپای نامناسبی از خود به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرگشتگی های درونی و اجتماعی بشریت را فرا گرفته است

سرگشتگی های درونی و اجتماعی بشریت را فرا گرفته است